Irodai masszázs

irodai masszázs

Irodai masszázs

Az irodai masszázs egy olyan egészségmegőrző szolgáltatás, mely egyszerűen beépíthető a munkanapba. Rendszeres alkalmazásával hatékonyan javíthatóak az ülőmunka során kialakult mozgásszervi problémák. Stresszoldó hatása azért is jelentős, mert kevesebb eséllyel alakulnak ki pszichoszomatikus megbetegedések, ezáltal csökkenthető a munkaerőkiesések száma.

Az irodai masszázs:

  • vitalizáló
  • inspiráló
  • teljesítmény növelő
  • csapatépítő
  • lojalitás erősítő

Napjainkban a vállalatok már kiemelt figyelmet fordítanak legfontosabb tőkéjükre, az emberi erőforrásra. Tizenöt évvel ezelőtt kezdtünk irodai masszázzsal foglalkozni. Szerencsére sokat változott azóta pozitív irányba az ezzel kapcsolatos szemlélet, és a munkánk során tapasztalható egyértelmű sikerek is igazolták számunkra és a megrendelőink számára, hogy ennek a szolgáltatásnak jelentős szerepe van a munkahelyi életben.

Erősségeink:

  • 15 éves tapsztalatunk van a munkahelyi prevenció területén
  • munkatársaink a legmagasabb végzettséggel rendelkező szakemberek
  • kifejezetten az ülőmunka kompenzálására és a stresszoldásra építettük fel programunkat
  • törekszünk arra, hogy mindig ugyan az a masszőr járjon az irodába, ezáltal a személyre szabott munkavégzés valóban megvalósul, mert a masszőr, néhány alkalom után, minden vendége igényével tökéletesen tisztában lesz.
  • a masszírozáson túl szívesen nyújtunk segítséget, adunk tanácsot, a mozgásszervi problémák és az egészséges életmód területén.

A masszázs egy kifejezetten ülőmasszázsra kialakított masszázs székben történik. Programunkat úgy építettük fel, hogy a rendelkezésünkre álló idő alatt, a leghatékonyabb kezelést nyújtsuk, ezért a kezelés során, a hagyományos svéd masszázs elemek mellett, keleti masszázs fogásokat is alkalmazunk.

Árak:

  • Óradíj : 12.000 Ft-tól/óra/masszőr egyedi ajánlat alapján

Szolgáltatásunkat áfa nem terheli, ez a fizetendő összeg.

Az irodai masszázs szolgáltatás bevezetése és alkalmazása egyszerű mert:

  • minden eszközt biztosítunk
  • helyigényünk minimális, 3-4 m2
  • on-line bejelentkezési táblázattal működik
  • havi elszámolású
  • megoldást kínálunk a teljes körű adminisztrációra (résztvevők nyilvántartása, havi öszesítések elvégzése, számlázás)
  • széles körű finanszírozási lehetőségek

A finanszírozás történhet:

  • készpénzzel
  • utalással
  • paypal-el
  • egészségpénztárral
  • szép kártyával a szabadidő zsebből